poniedziałek, 4 lutego 2013

Nowy aparat?

Heii ♥

Mam dzisiaj dosyć zły dzień.
Rano mama obudziła mnie susząc włosy.A więc obudziłam się ok.9 zazwyczaj się do 10-12.
Ale dobra...
Dzisiaj post o aparacie który zamierzam kupić,ale nie wiem czy mój tato się zgodzi.(Dzisiaj dopiero chcem ten aparat xd).
Jest nim aparat Nikon D3100
To lustrzanka.Jest raczej dobra,nagrywa filmy w FUL HD.
Nie wiem co jeszcze o nim napisać. Jest po prostu idealny.
Do niego może będę posiadać  obiektyw  Nikkor  18-55 VR
To teraz jego zdjęcia i schodzę,ponieważ dziwnie się czuje.
okk zostawiam wam zdjęcia:).


Co sądzisz o tym aparacie?

2 komentarze:

  1. Cześć ! Nominowałam cię do The Versatile Blogger.
    Szczegóły u mnie : lifefaschionandelse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny piesek, też był chciała lustrzankę, ale coś mi prośby o nią nie wychodzą :(
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń