niedziela, 17 lutego 2013

Lodowisko,basen= fajny dzień?

Witam

Dzisiaj,dosyć fajny dzień?
Z rana byłam na lodowisku,z rodzicami. I jestem z siebie dumna! Po tylu latach nauczyłam się jeździć.
Mam nawet filmik,ale zastanawiam się czy go dodać czy nie?
Na 16 idę z Martą na basen!
a tak a propo zapraszam na jej bloga!
Komentujcie i obserwujcie.
Niestety jutro już  do szkoły,zazdroszczę tym którzy mają ferie.Ja już z niecierpliwością czekam na rekolekcje,niby 3 dni a tak cieszą ♥
Chciałam dodać dzisiaj outfit ,ale jestem normalnie/brzydko ubrana.
to teraz moje zdjęcie z lodowiska i dwa kamerkowe.



Dodać filmik z łyżw? :)


3 komentarze:

  1. Jasne ,dodawaj ;D
    Ja nie umiem jeździć na łyżwach ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sie przyznać ze w życiu nie byłam na łyżwach :D Dodaj filmik, czekam :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrzucaj. Ja na łyżwach byłam raz w życiu, fajnie, co ? :)
    Obserwuję
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń