środa, 26 grudnia 2012

Zaczynam od nowa.

Hei

Dzisiaj wróciłam do domu z Poznania,i pomyślałam : "Zrobię wielkie zmiany na blogu".No i oto robię usunęłam wszystkie notki i chcę zacząć od nowa.Pisać sensowniejsze notki,częściej  dodawać filmy na YouTube(Jeśli chcecie i będziecie oglądać).Bardzo "kocham" bloga Lucy.Co ja bym zrobiła gdyby mój blog byłby tak idealny,jak jej. Delikatnie,różowo,słodko, wszystko dopięte na ostatni guzik.
Chcę wam także  podziękować,że gdyby nie wy już dawno zrezygnowałabym z blogowania.
Oraz zostawcie linki do swoich blogów chętnie wejdę skomentuje zaobserwuje.






(Dzisiaj niestety nie dodam mojego zdjęcia z aparatu.Gdyż jak byłam w Poznaniu to nie brałam ładowarki i teraz będzie się ładował do jutra)


7 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajny blog. Każdy ma inny i fajny na swój sposób :)
    Wejdź na mojego bloga:
    http://live-with-inspiration.blogspot.com/
    Mile widziane komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię Lucy ;) Ale masz ślicznego bloga, od razu przyciąga.
    Obserwuję (od miesiąca <3)
    i tak jak prosiłaś, to mój blog: http://glamournatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobiłaś taki śliczny szablon na blogu? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam w internecie.Jeżeli chcesz mogę ci podać link do tej stronki.
      Jeśli chcesz napisz na Lucy5667@wp.pl

      Usuń
  4. No Lucy to ma fajnegooo bloga ...ale już trochę się zajmuje blogowaniem więc się nie dziwie . Rok na blogerze i jakiś rok a może więcej na bodajże onecie.
    Pozdrawiam i zostawiam swój link
    http://demordie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej twój blog był i jest świetny nie rozumiem po co usunełaś notki.
    No ale jak chcesz to tak rób :* kocham twój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog. Nie żartuj, Twój blog też jest super. Jesteś cudną dziewczynką, mimo że jesteś prawie w moim wieku. :)

    eanq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń