czwartek, 14 lutego 2013

5 blogowych faktów o mnie

Heii ♥


*1 fakt*
-Mam 4 ulubione blogerki:
Lucy
Wiśka
Demordie
Olencjaa

*2 fakt*
-Lubię dostawać komentarze.To bardzo motywuje do dalszej pracy
przy okazji dziękuje za każdy komentarz ♥

*3 fakt*
-Nie dodaje posta kiedy nie mogę zrobić zdjęć.Nie chcę abyście oglądali brzydkie zdjęcia.

*4 fakt*
-Lubie pisać notki tematyczne.

*5 fakt*
-Lubie pisać z różnymi blogerkami. Pisałam już z :
-Demordie(gg)
-Wiśka(gg)
-Lucy(twitter)
-Klaudia[http://best-frieend.blogspot.com/](gg)
-Juszkaaa(GG na jej blogu)

A tak a propo dodałam widget Gadu-Gadu,więc jeśli jestem dostepna piszcie do mnie napewno odpisze ♥
Oraz życze wam Wszystkiego najlepszego,wiele miłości,wiele walentynek,i bukietów stu.
!!!!WALENTYNKI♥♥!!!!




Ile dostałaś/eś dzisiaj walentynek ? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz