środa, 30 stycznia 2013

Moja ulubiona książka.

Heii


*Książka o zakochaniu? To nie mój gust ale książka Pawła Beręsewicza pod tytułem "Jak zakochałem Kaśkę Kwiatek?" ,bardzo mnie zaciekawiła,jest śmieszna i miło się ją czyta.Książka posiada 116 stron,i 10 rozdziałów przeczytałam ją w 2 dni całą,ale gdyby nie to,że robi się szybko ciemno to w pierwszy dzień była by już do odłożenia.
O książce :
- Wszystko zaczęło się pewnego wrześniowego dnia gdy piękna Kaśka Kwiatek weszła po raz pierwszy w progi klasy.Kiedy Jacek Karaś dostrzega u siebie pierwsze objawy zakochania,jest na to przygotowany-prędzej czy później to się musiało stać.Ponieważ jego wybranka nie wygląda na razie na szczególnie zakochaną,Jacek postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i sam ją zakochać.

*Książka jest zabawną opowieścią,nie tylko o pierwszej szkolnej miłości...

*Książki Pawła Beręsewicza bardzo lubię ,wręcz uwielbiam są bardzo tanie a warte przeczytania.
Pan Paweł jest bardzo miły,był kiedyś u nas w mieście w bibliotece i właśnie rozmawialiśmy"przy kawie" o tej książce,bardzo mnie wtedy zaciekawiła więc ją kupiłam.
Zamierzam teraz kupić jeszcze kilka książek tego pisarza
<Książki Pisarza>
Dzisiaj może kupię historię Ciumków.
Książki są na serio świetne bardzo je wam polecam :)

Jaka jest twoja ulubiona książka?

14 komentarzy:

  1. może być fajna, ale ja czytam książki trochę innej tematyki. Fajne usłyszeć, że ktoś czyta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :)
    I super notka
    T.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona książka to Przygoda Ciumków ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ksiązki, ja uwielbiam "sen"
    pzdr. i równiez obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. niee czytałam tej książki ale brzmi zachęcająco ;)
    + super blog obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Award, gratuluję świetnego prowadzenia bloga!

    Więcej na: http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie znam książki... Ja lubię Monster High.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super urządzony blog i świetna notka ^^ Zapraszam ;* http://shineeopowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy blog :)
    A co do książki, to opis brzmi ciekawie, na pewno ją kiedyś przeczytam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona to Ostatnia spowiedź - niech Cie tytuł nie zmyli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog

    zapraszam, obserwujemy? :>
    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka zapowiada się ciekawie, ale ja czytam raczej lektury o innej temtyce. Nie czytałam jeszcze zbyt dużo notek by osądzać, ale myślę, że bedzie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń