sobota, 19 stycznia 2013

Kilka nowych zdjęć i powrót ?

Heii ♥

Przepraszam że dawno nie pisałam.Ale milion testów ma wiele do znaczenia na nowy semestr,nie zapominajmy także o starym semestrze w którym nikt się nie stara i mówi "W drugim semestrze będzie lepiej"  ha ha niestety nigdy to się nie spełnia chociaż jeśli będziemy wytrwali do końca uda nam się i rodzice będą z nas dumni !
Chciałam wam powiedzieć także co jeszcze było moim "załamaniem" blogowym.
Było to tak ,że nie pisaliście komentarzy pod ostatnim postem niektóre koleżanki chociaż już nie koleżanki mówiły mi że mam głupiego bloga i wogóle powinnam go usunąć bo nikt go nie chce oglądać i tylko zabiera miejsce na bloggerze (lol)
ale jak widzicie nie poddałam się bo moje myśli były takie :"A może nie wiedzą jak się dodaje komentarz, może zmienię na szablon z bloggera ? " no i zmieniłam i mam nadzieje,że post skomentuje chociaż jedna osoba :).
Chciałam ostatnio pogodzić się z dawną "przyjaciółką" ale wpadłam na jeden best : "Kto przestaje być przyjacielem nigdy nim nie był"  i to jest jedna wielka racja dzięki której nie popełniłam znowu tego samego błędu jestem teraz szczęśliwa i nic nie może tego zmienić nawet najgłupsza osoba na świecie.
Moja najlepsza przyjaciółka - Magda właśnie ona okazała się najlepszą przyjaciółką gdy naprawde potrzebowałam wsparcia podniesienia mnie z tego dołka i za to jestem jej dłużna moim całym życiem , z nią naprawdę mogę czuć się szczęśliwa jesteśmy naj od kilku miesięcy a już mieliśmy z 10000000 ciekawych,śmiesznych najlepszych dni w życiu, i za to ją kocham.
Dobra trochę się rozpisałam,ale mam nadzieje że będziecie chcieli przeczytać te moje bzdury:)









4 komentarze:

  1. fajne te fotki ;) zostałaś odtgowana na moim blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :)
    Zapraszam do udziału w pierwszym konkursie na moim blogu :)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/2013/01/1000-wyswietlen-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award . Więcej informacji znajdziesz tu :
    http://my6look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 jest śliczne :)
    Mam dla Ciebie radę. Jeśli dodajesz zdjęcia to je powiększaj ,lepiej to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń