czwartek, 7 lutego 2013

Mój ulubiony serial.

Heii ♥
Dzisiaj wcześnie,piszę,ponieważ potem będę prosić rodziców o aparat :-)


* Moim ulubionym serialem jest :

90210 ♥♥♥

* Serial opowiada o rodzinie,która przeprowadziła się z Kansas.Przeprowadzili się do Beverly Hills, z powodu pomocy starszej babci. Bohaterami serialu jest nastoletnie rodzeństwo, Annie i Dixon.Ojciec nastoletniego rodzeństwa jest,dyrektorem szkoły,a matka robi zdjęcia na ślubach.


Na prawdę polecam wam ten serial bo jest na serio świetny oglądam go na (ittv.info)
nie ma tam limitu. KLIK DO SERIALU
ja jestem dopiero na s1 odc1
I zaraz oglądam dalej.

Dzisiaj strasznie się czuje.Chce mi się wymiotować,boli mnie głowa. :-(

Ok papa ;**


Lubisz serial 90210 ???



2 komentarze:

  1. Współczuję, mam nadzieje, że Ci przejdzie, nie oglądałam tego serialu, ale ja ogólnie nie oglądam ich :)
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam nigdy :(
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń