niedziela, 27 stycznia 2013

Tag:Moje Hobby

Heii ♥ więc wymyśliłam dzisiaj nowy tag to co dam poniżej musicie zamieścić na swoim blogu !
Oczywiście każdy odpowiedzi daje inne związane z jego hobby.
_________________________________________________________________________
tag "Moje Hobby" polega on na tym,że macie pytania,które nie mogą się zmienić! Bo tag nie będzie miał sensu :) oto pytania do tego tagu:
1.Jakie jest twoje Hobby?
2.Co robisz by rozwinąć swoje hobby?
3.Od ilu lat kochasz/lubisz to robić to hobby?
4.Kto zainspirował cię do wykonywania tego hobby?
5.Myślałeś kiedy aby przestać wykonywać te hobby?
6.Czy przez te Hobby ryzykujesz swoje życie(czyli czy możesz umrzeć przy nim  oraz prywatne czyli jak chce się być znanym)
7.Pomaga ci ktoś w realizowaniu marzeń związanych z twoim hobby?
8.Czy musisz płacić na zajęcia ze swojego hobby czy raczej robisz to prywatnie bez nauczyciela?
Tag wymyśliła blogerka: http://madearelifesour.blogspot.com/

odpowiedzi:
1.Moim hobby jest teatr(aktorstwo)
2.Rozwijam moje hobby w szkole,poprzez kółko teatralne,występy w szkole.
3."Aktorstwo" zaczęłam w 2 klasie od tamtego czasu chodziłam na kółko teatralne,występowałam w przedstawieniach.W 4 klasie zaczęło mnie to nudzić,ale znowu zaczęłam się tym interesować :)
4.Nikt.Ale może jacyś aktorzy?Oglądając telewizje zawsze marzyłam aby kiedyś znaleźć się tam za szkłem...
5.Tak w 4  klasie,ale zaczęłam ponownie.
6.Na razie nie ryzykuje,ale jak będe dorosła napewno będe chciała wystąpić w telewizji więc,będe narażać życie prywatne.
7.Pani z kółka teatralnego (haha xd)
8.Nie zajęcia są darmowe

Okey więc taguje wszystkich!!! Dodawajcie linki do swoich postów z tym tagiem chętnie skomentuje :)

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, właśnie chciałam zrobić jakiś TAG, ale nie miałam pomysłu ^_^
    www.littleworldnessy.blogspot.com - zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim habby jest sport, ale jestem dobrą aktorką i to jest moja pasja zapisałam sie ostatnio na darmowe zajęcia aktorskie ... super blog dołączam do członków myślę że się odwdzięczysz http://happyisad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim hobby jest plastyka i komputery a blog spoko

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy blog, fajny pomysl z tym tagiem;)
    Wchodzac na Twoj blog pomyslalam, ze to blog Kasi Tusk.. nie wiem czy ta nazwa jest celowa ;P
    ZAPRASZAM DO MNIE: my-reflections-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moje hobby to architektura a właściwie wszystko co ma coś wspólnego z plastyką a tak poza tym bardzo ciekawy blok dzięki niemu nigdy nie zrezygnuje z marzeń

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy tag :D

    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post i bardzo ciekawe odpowiedzi :)
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo, teatr, aktorstwo ♥ też to uwielbiam.. :D mam z tym plany na przyszłość, ale nie wiem czy wypali :C
    zapraszam na mój blog http://my-cat-is-furry.blogspot.com/ :) nowa notka!

    OdpowiedzUsuń