poniedziałek, 11 lutego 2013

30-DAY CHALLENGE

Heii ♥

Ostatnio oglądałam dużo blogów. I właśnie znalazłam ten "tag?"

30-DAY CHALLENGE

Przetłumaczyłam go na Polski,ale nie wiem czy częściami będzie dobrze.Ale w każdym razie myślę,że jest dobrze...
Day 01:Przedstaw się
Day 02 : zrób zdjęcie swojego biórka
Day 03: Zrób screenshot swojego pulpitu
Day 04: Twoje 5 ulubionych cytatów
Day 05: Twoja ulubiona książka
Day 06:Twój ulubiony film
Day 07: Co znajduje się w twojej torbie
Day 08: Twoje zdjęcie z przyjacielem
Day 09: Zrób zdjęcie swojego pisma
Day 10:Zdjęcie czegoś co zmieniło twoje życie
Day 11:Twój ulubiony serial,bajka
Day 12:Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka
Day 13:Twoja ulubiona piosenka
Day 14:Zdjęcie czegoś co chcesz zmienić na lepsze
Day 15:Twoje sekretne marzenie
Day 16:Twoje zdjęcie z dzieciństwa
Day 17:Zdjęcie czegoś bez czego nie wytrzymasz jednego dnia
Day 18:Zdjęcie twojej ulubionej przekąski
Day 19:Czy wierzysz w 11:11.Czego zawsze pragniesz?
Day 20:Twoje nałogi
Day 21:Zdjęcie ulubionej rzeczy
Day 22:Zdjęcie tego co dzisiaj robiłaś
Day 23:Twój ulubiony post na blogu
Day 24:Miejsca które chcesz zwiedzić
Day 25: 5 rzeczy które często są w twoim umysle
Day 26:Twój ulubiony blog
Day 27:Twoje największe marzenie
Day 28:Twój rysunek
Day 29:Komu jesteś najbardziej wdzięczny
Day 30:Cokolwiek chcesz napisać
.
Zawsze na koniec postu będę dodawała go,ze zdjęciem i wogóle.
Ostatnio prosiłam mojego tatę na lustrzankę Nikon D3100,ale on powiedział,że lustrzanki się szybko psują i wogóle i coś tam (bla bla).
A więc poproszę,go o cyfrówkę.
Spodobał mi się aparat :  Panasonic DMC-TZ3
Znalazłam dziewczynę,która robi zdjęcia na bloga tym aparatem
Link do Bloga tej dziewczyny :)

ZDJĘCIE CHALLENGE

Dzisiaj w szkole było nawet spoko.
Uśmiałam się..
Dostałam 5 z pracy klasowej z Polskiego i 5 z kartkówki z Polaka :-)
Oraz 3 z religii(lepsze to niż 1 )

Myślałam ostatnio nad zmianami w moim blogu czyli zmiana szablonu.
Bardzo mi się podoba szablon np Lucy,i tej dziewczyny podajże Oli co dałam wam link.
Ale nie potrafię go zrobić.Zrobiłam już kurs Html,Css. Ale nic mi nie wychodzi!!! :(
A więc mam pytanie czy ktoś z was mógłby mi zrobić taki szablon?

A teraz Challenge

DAY 1 - Przedstaw się!

Mam na imię Nikola,mam 12 lat 9 lipca skończę 13 lat,a więc rocznikowo już mam tą pechową 13.
Mam dwóch braci jeden przyrodni a drugi nie.
Starszy ma na imię David ma 14 lat.
Oraz Mario który nie ma nawet roku.
Posiadam Psa imieniem Blanka w tym roku skończy 3 latka dokładnie w Kwietniu.
Kocham tańczyć,oraz grać w piłkę nożną.

A teraz zdjęcia ♥


*Wszystkie są kwadracikowe,ponieważ spodobał mi się ten efekt :)

Znasz kogoś kto mógłby zrobić mi szablon?Albo może ty ?? :)


1 komentarz:

  1. hmmm mogłabym spróbować, ale robię tylko takie jak mam na blogu znaczy mogę coś posklejać i wgl dać napis i takie tam. Ale np nie umiem robić takich w jakimś kształcie tylko prostokątne.
    A co do tych 30 dni, mogę pożyczyć Twój pomysł.

    OdpowiedzUsuń