sobota, 29 grudnia 2012

Spontaniczne zdjęcia.

Heii

Dzisiaj przyjechała moja kuzynka i właśnie przerabia zdjęcie,mam tylko kilka chwil by dodać notkę.C
Chciałam dodać dzisiaj filmik ale moja kuzynka nie daje mi prawie siąść na komputer,jutro idę do mojej cioci,koleżanki na dwór itp. więc może za dwa dni dam rade dodać.Dzień mam dziwny ale fajny.
Jutro także spotkam się z moim malutkim braciszkiem bo on nie mieszka ze mną tylko z moim tatą i jego żoną jestem taka ucieszona i też zestresowana przy okazji,a więc teraz daje zdjęcia.

(zdjęcia przerobiła moja kuzynka )

(mój brat )



(Chcem uszanować prywatność kuzynki więc zasłoniłam jej twarz :D ) 



*A wy jak spędzacie te wszystkie dni przed sylwestrem?*



2 komentarze:

  1. Łoo gdzie przerabiasz zdjęcia że takie fajne minki są? odpowiedz proszę na moim blogu pod postem albo na emaila :>
    fajny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Zostałaś nominowana do Liebster Award !
    Więcej informacji na :
    http://fashioninviola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń