poniedziałek, 28 stycznia 2013

Best Friend tag

Heii

Więc,dzisiaj nadszedł ten dzień.Wreszcie mógł do mnie przyjść Borys(Magda)!
Oczywiście nie obeszło się bez śmiania i wrzeszczenia na cały dom.Po prostu kocham te dni kiedy spędzam je z moją przyjaciółką.
Nagraliśmy Best Friend tag spróbowaliśmy nagrać Borysa telefonem bo ma opcje HD,ale jak przesłaliśmy go na komputer nie było na nim głosu.Więc nagraliśmy kamerą internetową,więc jakoś nie będzie piękna,na szczęście nas słychać i tylko to się liczy.Siedziałam z Borysem na Tinychat/lucyluucy,ale nie było nikogo fajnego tylko dziewczyny które się wszystkim chwaliły nie spodobało nam się to,więc wyszłyśmy.
Cały czas myślę czy nie zrobić swojego Tiny Chat,a więc zrobię <mój tiny> będę
dzisiaj siedzieć na nim od teraz do ok 20 coś lub 21. Więc jeśli chcecie się pośmiać ze mną to wchodźcie dobry humor mile widziany :)

Wejdziesz na Tiny chat?

czekam* :)





3 komentarze:

  1. też lubię spędzać czas z przyjaciółkami :D Widzę, że słit focie też są, my też je robimy :D Jak coś nagrasz to wstaw, chętnie obejrzę :)

    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny Blog! Chyba założe konto i zaobserwuje :))
    Mam pytanie.
    Zrobiłabyś dla mnie szablon?
    //Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tutaj ♥
    lifefaschionandelse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń