piątek, 25 stycznia 2013

Okulary.

Heii

Dzisiaj zaczęły mi się ferie! W sumie ferie zaczynają się w poniedziałek a ja i tak już czuje,że one są bo jest weekend.Oczywiście współczuje tym którzy mają ostatni ferie,ja mam pośrodku i się ciesze nie zazdroszczę także  tym co mają pierwsi,ale w tym roku trafili na świetną pogodę!
A na temat postu.Byłam dzisiaj u okulisty dowiedziałam się,że mam lekką wadę wzroku i muszę nosić okulary.Oczywiście ja wybierałam oprawki bo gdyby mama mi wybrała miałabym gorsze niż nauczyciele.
Zrobiłam dzisiaj swoje intro i jutro jak Magda do mnie przyjdzie to zrobimy best friends tag i coś jeszcze co jest tajemnicą.
Wiem,że notka jest trudna,ale dziwnie się czuje i właśnie zmykam pod kołderkę.


(Z Magdą na dyskotece)


Jakie masz pomysły na nowe posty ?


3 komentarze:

  1. siema!
    świetne zdjęcia ...<3 ;)
    wreszcie mamy weekend to ja jakoś nadrobię wszystkie zaległości. Musze odwdzięczyć się za komentarze hehe
    świetnego masz bloga !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie DEMORDIE.blogspot.com
    heh:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey ;)
    Zmieniłam wygląd ;p Co myślisz ? http://truskawkowewspomnienia.blogspot.com
    Świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń