sobota, 23 marca 2013

tag:10 rzeczy które lubię robić najbardziej.

Lamcia :*


Więc dodaje ten tag. :D


Tak jest o tym że musicie dodać zdjęcia rzeczy które lubicie robić najbardziej.

A to są moje:

Robić sobie zdjęcia z suszarką
(haha wiem,że dziwne >.< )
















Wyluzować się
(jaka minka >.<)
















Jeść czekoladę *.*

(Niby jestem na diecie,ale co tam ! :D )
















Pić wodę kiedy mi się nudzi >.<















Hahah xDDD
Tańczyć
(Jak ja tu wyszłam >.<)















Rozwiązywac sudoku
(też nie mogę uwierzyć)













Robić sobie implanty
(Hhahahahaha xDDD)

















 Oglądać TV













Bujać w obłokach/patrzeć przez okno

















 Siedzieć na kompie
(Moja kochana tapeta *.*)















Taguje:


WSZYSTKICH KTÓRZY ZOBACZĄ TEN POST!!!




NUTA NA DZIŚ:
https://www.youtube.com/watch?v=TUOw4cQszg4



Dzisiaj montuje filmik który dodam w najbliższym czasie ;)))

A ty robisz coś podobnego do moich ulubionych rzeczy?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz