czwartek, 7 marca 2013

~Happy and Sad~

Siema ♥

Dzisiejszy dzień był dziwny.
Raz wesoły,że nie mogłam się powstrzymać od śmiechu.
A czasami,byłam taka smutna.Myślałam wtedy nad niczym i chciało mi się płakać.
Wracając ze szkoły myślałam tylko o tym by dodać post. Więc przyszłam poszłam zrobić zdjęcia i przerobiłam je i teraz dodaje.
Między czasie zrobiłam sobie chipsy domowym sposobem,jeśli ktoś chce przepis niech napisze na mój e-mail: blanka301211@gmail.com .
Nagrywam filmik : Jak powstają moje posty.
Jak wyjdzie chaotycznie to nic z tego aby ujrzał światło dzienne.
Ostatnio spełniło się moje najmniejsze marzenie.
Lucy weszła na tinychat i ją widziałam.
Była też Sara.

Wczoraj była taka śliczna pogoda ze słoneczkiem.
A dziś? Deszcz-Mgła  Mgła-Deszcz (bosh)
Dlatego zdjęcia są złej jakości.



A wy jaki macie dziś dzień?

2 komentarze:

  1. nudny, cały w łóżku.
    mogłabyś pisać większymi literami ciężko się czyta jak są tak małe :(
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń