środa, 6 marca 2013

ask.fm

Witam.

Dawno mnie tu nie było,ale to nie z tego powodu,że nie chciało mi się pisać.
Nie miałam czasu,jak się już nie uczyłam to musiałam iść gdzieś i różnie.
Najgorszy tydzień!

Ale są także plusy,ponieważ znalazłam wiele tematów do pisania.
O modzie,ludziach,problemach i dużo wiele innych.

Polepszyły się trochę moje oceny.
z Matmy-3(tak jak zawsze)
z Przyrody-4
z Polskiego-5
z W-F - 5 (jak zawsze)

Różnie.
Byłam na zdjęciach,robiłam przyrody itp.



 Nie udane XD
 Tak chodzę po domu i na balkonie (tak ciepło)

 To herbatka moja kochana <3

















Zadawajcie mi pytania na : Ask,fm
Zapraszam na bloga:<klik>


3 komentarze:

  1. No, no. Dużo się tych inspiracji narobiło. :) Ja też mam ich teraz mnóstwo, zwłaszcza, że piszę 30-dniowy tag i jest dużo zabawy. :D

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jedz w macu bo to jest bleee
    .. żartuję zazdroszczę bo ja jestem na diecie :(
    mam nadzieje, że już nie znikniesz :D
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia.
    McDonald <3

    nutellowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń