czwartek, 27 grudnia 2012

Zepsuty Aparat?

Heii

Chciałam dzisiaj dodać zdjęcia z aparatu.Włączyłam aparat przygotowana na "sesje",a tu nagle nie ma nic tylko czarny ekran.Mój humor dobił wtedy do -100000000000000000000000000000000%,byłam taka zła.Mój tato pojechał już oddać aparat do naprawy,ale nie wiem kiedy wróci.Więc dodam zdjęcia z tabletu (nie chwale się)z Poznania bo nie mam innego wyjścia.

Chcę jutro nagrać jakiś filmik,ale nie wiem czym i jaki film.Więc proszę was o propozycje w komentarzach oraz jeżeli nie dodaliście wczoraj linku do swojego bloga to zostawcie dzisiaj chętnie wejdę.
A teraz wchodzę w wczorajsze komentarze klikam w blogi komentuje i obserwuje oraz jeżeli są jakieś pytania na które umiem odpowiedzieć i są z sensem :)



*jaki masz pomysł na filmik?*

2 komentarze:

  1. fAJNY BLOG :)
    POPISALABYS ZE MNA NA GG ?
    TO MOJ NUMER :
    GG:35883745

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladna jestes i podobaja mi sie twoje zdjecia :)
    Propozycja jest bys nagrala filmik o swoim hobby i ogolnie o sobie jak ty sama siebie spostrzegujesz :D
    Twoj piesek ?
    Jak sie wabi :) ?
    Super post i czekam na next'a
    Pozrawiam Patt x

    OdpowiedzUsuń